Saturday, September 28, 2013

Siapa Ahli Freemason Malaysia?


Siapa Ahli Freemason Malaysia?

Sesungguhnya golongan freemason Illuminati ini mempunyai agenda dan rancangan yang hebat untuk memastikan mereka menjadi Tuhan kepada dunia ini.

Ketika pengaruh Islam semakin lama semakin subur di Asia Tenggara,para Mufti Iblis Illuminati semakin risau dengan perkembangan ini.

Pada zaman dahulu ketika masyarakat Eropah masih tidak mengetahui tentang dunia Nusantara kecuali dari manuskrip-manuskrip purba di Perpustakaan Diraja Iskandariah (Alexandria Library),terdapat banyak mitos tentang dunia sebelah sini.

Namun Dajjal telah lama tahu tentang Dunia Melayu ini dan ke mana keturunan Rasullullah s.a.w memulakan kehidupan baru mereka.

Melalui perjumpaan-perjumpaan rahsia para penyembah Iblis,Dajjal The AntiChrist telah memaklumkan kepada raja-raja Eropah (kerabat diraja Eropah sememangnya diketahui taksub dengan kelompok-kelompok rahsia dan amalan sihir) di dalam 'inner circle' supaya cepat-cepat membiayai ekspedisi-ekspedisi ke Timur.

Tujuannya ialah:

MENCARI SIAPAKAH YANG MENGISLAMKAN PARAMESWARA DAN RAJA-RAJA MELAYU PURBA DI NUSANTARA.

Raja-raja Eropah pun bertungkus-lumus memajukan teknologi perkapalan mereka dan merekrut ramai anak kapal.

Walaupun Portugis telah berjaya bertapak di Melaka,namun mereka begitu sukar hendak meluaskan pengaruhnya di seluruh Tanah Melayu,ini kerana tentangan sengit daripada pelbagai penjuru seperti dari Kerajaan Johor-Riau,kerajaan-kerajaan kecil di Tanah Melayu dan Kerajaan Acheh begitu sukar buat mereka meluaskan pengaruh.

Orang-orang Melayu di Tanah Melayu lebih baik sedikit dari kepulauan Indonesia dari segi perpaduan,ini kerana di Indonesia,suku kaumnya lebih kompleks dan ragam bahasanya lebih banyak.Ini yang membuatkan Belanda lebih mudah menjajah Indonesia.

Tetapi teori ini tidak boleh dipakai di Tanah Melayu.Komposisi kaum di Tanah Melayu perlu dirumitkan supaya teknik 'Divide and Rule' dapat dilaksanakan!

Belanda juga menyerah kalah di Melaka setelah mengambilalihnya dari Portugis walaupun mereka berjaya mengendalikan Indonesia yang besar tetapi mereka masih kabur dengan keadaan di 'Semenanjung Tanduk Emas' yang begitu misteri buat mereka sebagai bangsa Eropah.Mereka cuba bertapak di Perak tetapi loji-loji mereka di Sungai Perak telah dimusnahkan.

Apa yang membuatkan mereka takut di Perak amatlah misteri.Tetapi The Hidden Hand tidak berputus asa,dia pun menghantar British (Inggeris adalah pangkalan terhebat dan terbesar The Hidden Hand ketika itu) untuk meninjau peluang untuk menguasai Tanah Melayu.Setelah mengkaji komposisi kaum dan keadaan di Tanah Melayu,wakil Illuminati Inggeris telah mengambil keputusan untuk membawa masuk ramai pekerja-pekerja Cina dan India ke Tanah Melayu.Mengapa Cina dan India?Kerana dua negara ini mempunyai tenaga manusia yang ramai dan miskin.

Memecahkan komposisi penduduk di Tanah Melayu amatlah penting untuk merealisasikan satu cabang dari prinsip Freemason-Illuminati 'Ordo Ab Chao' iaitu Divide and Rule atau Pecah dan Perintah.

Semakin ramai pekerja Cina di Tanah Melayu.Mereka banyak bekerja di tapak-tapak perlombongan ketika itu.

WAKIL-WAKIL SECRET SOCIETIES DI TANAH MELAYU

Di antara mereka adalah ketua-ketua dan wakil-wakil 'secret societies' Cina yang menganut faham Illuminati dan juga ejen-ejen Freemason.Merekalah yang menubuhkan pelbagai kongsi gelap bagi orang-orang Cina.

Apabila majoriti pekerja Cina sudah ramai dipecah-pecahkan untuk menyertai pelbagai kongsi gelap,inilah masanya untuk bermain api.Perebutan kawasan perlombongan cuma taktik sahaja.Contoh yang terbaik ialah di Perak,negeri yang pertama menerima residen British di Tanah Melayu.

Dua kongsi gelap terbesar iaitu Ghee Hin dan Hai San telah bertempur dalam siri Perang Larut,mengakibatkan British campur tangan di Perak.Taktik ini juga digunakan dikesemua negeri-negeri yang akhirnya menjadi Negeri-negeri Melayu Bersekutu.

Orang luar yang membuat kekacauan dan orang luar yang datang masuk menjajah.Tanpa bantuan para konspirator dari kalangan Chinese Illuminist dan tuan Eropah mereka,maka sampai kiamat pun British tidak dapat menjajah Tanah Melayu.Perhatikan,British boleh sahaja membawa angkatan perangnya menyerang Tanah Melayu sepertimana Belanda menjajah Indonesia dan Sepanyol menjajah Filipina,tetapi mengapa British bersusah payah membuat perjanjian demi perjanjian,strategi dan siasah serta mengekalkan sultan-sultan?Lihatlah taktik Illuminati-Inggeris ditempat-tempat lain.India misalnya,raja-raja Hindu dan Moghul dibunuh atau dilucutkan takhtanya dan warisan dirajanya dimusnahkan.

KEINGINAN UNTUK MENAMATKAN RIWAYAT KESULTANAN MELAYU.

Raja-raja Pattani telah dikejar sehingga ke Kedah dan Perak dan dibunuh dengan kerjasama orang-orang Thai.Kesultanan Jawa juga telah ditamatkan kuasa politiknya oleh Belanda dan kini tiada apa-apa pun kepentingan sekadar wujud untuk dijadikan 'muzium hidup' di Indonesia.Kesultanan Sulu sudah lama pupus.

Cuma yang tinggal ialah Kesultanan Melayu di Tanah Melayu dan Kesultanan Brunei.Inilah dua Kesultanan Melayu yang masih gagah berdiri setelah pelbagai perancangan Illuminati-Inggeris ke atas mereka.Sementara itu di jajahan-jajahan Inggeris yang lain, pemerintah-pemerintah mereka terus dihapuskan tanpa banyak soal.

Maharaja China berjaya dihapuskan dengan mudah sekali (China tidak dijajah British secara langsung tetapi secara halus dengan anjing-anjing penjajah yang berkeliaran di sana sini merosakkan orang-orang Cina dengan candu dan menghasut mereka menggulingkan maharaja,China juga terpaksa tunduk dengan kehendak British selepas kekalahan memalukan China dalam siri Perang Candu,hanya Hong Kong dijajah British).

Dan di tempat-tempat lain seperti di Afrika dan Pasifik,kesemuanya menjadi jajahan total mereka,namun Tanah Melayu nampaknya naik sedikit darjat jajahan mereka sebagai 'negeri naungan Ratu Inggeris'.

Mengapa?Kerana Tanah Melayu masih mempunyai pemerintah.Dan Inggeris hanya mampu mengacau melalui residen-residen mereka.Tidak seperti di negara-negara lain yang dijajah secara total di mana pemerintah tempatan dihalau atau dibunuh dan Inggeris memerintah secara langsung,sultan-sultan Melayu masih mampu menulis surat kepada Ratu Inggeris dengan gelaran 'Sultan' atau 'Pemerintah' walaupun Ratu Inggeris tahu bahawa itu adalah negeri naungan British,dengan kata lain adalah jajahan mereka.

PERANCANGAN ILLUMINATI TERHADAP BANGSA MELAYU

Segala-galanya dilakukan dengan amat teliti terhadap bangsa spiritual ini.Jika tersilap perancangan,maka akan terangkatlah satu kuasa misteri terahsia bangsa ini.Kuasa ini tidak boleh dikalahkan dengan seribu angkatan perang.Tidak boleh dikalahkan dengan seribu jeneral perang terlatih.

Kuasa ini boleh ditidurkan.Mengapa British tidak menghantar sahaja angkatan perangnya untuk menyuraikan perarakan-perarakan menentang Malayan Union padahal Malayan Union adalah 'masterpiece' yang telah dirancang beratus tahun sebelum itu oleh The Hidden Hand?Semata-mata perarakan sahaja boleh memadamkan hasrat Malayan Union oleh Dajjal Laknatullah?

APA RAHSIANYA?

Bangsa Melayu adalah satu bangsa bertamadun.Ini diakui oleh para penjajah mereka.Apabila mereka sampai ke dunia sebelah sini,betapa terkejutnya mereka dengan satu bangsa aneh yang telah mempunyai kerajaan sendiri,organisasi masyarakat yang tersusun,kostum dan pakaian yang kemas,cara hidup yang tersusun dan yang paling mengejutkan mereka ialah majoritinya menganut agama Islam?!Padahal kaum-kaum di sekeliling mereka hanya memakai cawat dan kurang bertamadun tetapi bangsa misteri ini telah mampu membuat kapal perang!

Mereka telah terlambat untuk menguasai satu bangsa spiritual yang akan menamatkan segala ramalan kitab-kitab kuno.Sebab itu ketika The Hidden Hand (Dajal gemar mengembara ke seluruh dunia untuk memahami karakter sesuatu bangsa) yang telah sampai dahulu di Nusantara,apabila kembali ke Eropah bertemu dengan para pembantunya di kalangan para penyembah Iblis,menceritakan satu bangsa yang menepati ramalan dalam 'Holy Scriptures'.

Sebab itu di dalam buku-buku sejarah,orang-orang Eropah berlumba-lumba mencari jalan ke Timur,dunia misteri yang diidam-idamkan oleh The Hidden Hand.Amerika,Afrika dan India bukanlah tujuan mereka.Itu adalah 'rezeki terpijak' dalam perjalanan mereka mencari bangsa misteri.Beratus tahun mereka menangani bangsa Arab sudah tentu mereka tidak mahu masalah lain bertambah jika bangsa Melayu diIslamkan.Tetapi mereka terlambat.

PERANCANGAN ALLAH LEBIH SEMPURNA DARI MEREKA.

Sebab itu apabila Portugis menapak di Melaka,organisasi Jesuit (satu organisasi Christian Zionist yang amat licik) telah menghantar satu paderi agungnya iaitu St. Francis Xavier untuk mengkristiankan orang-orang Melayu.

Tetapi gagal.Pemerintahan Portugis yang kejam di Melaka telah menggagalkan usaha-usaha The Hidden Hand.Portugis pun dihalau dari Melaka dan digantikan oleh Belanda (Dajal tidak peduli nyawa atau kepentingan orang lain,jika tidak diperlukan maka 'habis madu sepah dibuang').

Tetapi Belanda berkelakuan amat aneh di Melaka.Tindakan-tindakan kejamnya di Indonesia tidak pula dipraktikkan di Melaka.NAMPAKNYA BANGSA MELAYU TIDAK BOLEH DILAYAN KEJAM.

Belanda dan Inggeris telah belajar dari kegagalan Portugis.Setelah mempelajari karakter bangsa Melayu,maka tahulah mereka bahawa ORANG-ORANG MELAYU LEBIH SUKAKAN DIPLOMASI DARI KEKERASAN.

SEbab itu Inggeris lebih 'beradab' melayan bangsa Melayu di Tanah Melayu berbanding bangsa-bangsa lain di jajahan-jajahan lain.Melayu nampaknya lebih di'manjakan' Inggeris terutama golongan bangsawan,para kerabat diraja dan sultan-sultan.Peristiwa pemberontakan ke atas J.W.W Birch di Perak amat-amat mengajar British supaya menghantar residen yang memahami karakter orang Melayu.

Sebab itu Hugh Low dihantar menggantikan J.W.W Birch merupakan seorang yang telah sedia mengkaji sensitiviti orang Melayu.Di satu ketika,British menggunakan kekerasan,di satu ketika tindakan British seperti ditahan-tahan.Padahal bukan susah untuk mengerahkan bala tenteranya untuk meruntuhkan takhta sultan-sultan,membunuh mereka dan memerintah Tanah Melayu dengan kekerasan seperti yang telah dilakukan di India.PIHAK INGGERIS MEMANG HENDAK MELAKUKAN BEGITU TETAPI DINASIHATKAN OLEH THE HIDDEN HAND supaya memperlahankan tindakan mereka.APA RAHSIANYA?

DAJJAL LAKNATULLAH TAKUT PEPERANGAN BERLAKU DI ANTARA INGGERIS DAN BANGSA SPIRITUAL DI BUMI MALA DAN INI SEOLAH-OLAH MEMPERCEPATKAN RAMALAN-RAMALAN DALAM 'HOLY SCRIPTURES' SEPERTI KEBANGKITAN IMAM MAHADI DAN TURUNNYA NABI ISA A.S

Melalui 'secret societies' di China dan England,Dajjal The AntiChrist telah merangka plan jangka panjang untuk menawan Nusantara.Ramai penyelidik konspirasi tahu tentang plan Illuminati-Zionis dalam merangka plan beratus tahun bagi penubuhan negara Israel,tetapi majoriti mereka masih tidak tahu tentang plan Illuminati untuk menubuhkan pangkalan di Singapura.INILAH PLAN PALING LICIK DAN TERSEMBUNYI.

KONGSI-KONGSI GELAP CINA DI TANAH MELAYU

Satu daripada nama kongsi gelap yang terkenal adalah Heaven and Earth Society.Nama-nama yang lain adalah seperti Hung League dan Three United Association.Freemason sememangnya telah lama berminat kepada kongsi-kongsi gelap ini malah beberapa ahli Freemason telah membuat kajian mendalam serta menulis buku mengenainya termasuk G. Schlegel (The Hung League. 1866) dan J.S.M Ward (The Hung Society. 1925).Sejarah China adalah satu sejarah berkenaan dinasti-dinasti yang memerintah dan penubuhan banyak kongsi gelap untuk menentangnya.Merentasi sejarah China,hanya satu cara untuk menentang para raja dan pemerintahan pusat iaitu melalui kongsi gelap.Kongsi gelap adalah jawapan kepada orang-orang yang tidak mempunyai kuasa,terpinggir atau teraniaya,untuk menentang penindasan atau apa jua yang mengakibatkan kesedihan dan malapetaka kepada kehidupan mereka.

Mereka tidak pernah kekurangan anggota dalam kongsi gelap dan tidak juga kekurangan alasan untuk memujuk orang-orang miskin dan tertindas untuk menyertai kongsi-kongsi gelap.Berbeza dengan 'secret societies' di Eropah dimana umumnya ahlinya terdiri dari golongan pertengahan dan elit,kongsi-kongsi gelap Cina adalah terdiri daripada orang-orang miskin dan bawahan.Bilangan rakyat China yang ramai adalah sebab utama 'The Hidden Hand' mahu mempergunakan orang-orang Cina.Mereka dijadikan 'pawn of the game' dalam usaha 'The Hidden Hand' mahu menubuhkan pangkalannya di Singapura.

ORANG-ORANG CINA IBARAT BENTENG MANUSIA BARISAN HADAPAN BAGI MENGHADAPI PENENTANGAN MUSLIM MELAYU.

Jika peperangan terjadi,orang-orang Cina yang akan terbunuh dahulu dengan segala AMUK DAN PARANG TERBANG Melayu.Bangsa kesayangan The Hidden Hand,Yahudi Zionis dan hamba kesayangannya,Christian Zionist (Freemason sebagai contoh) sudah pasti terselamat dari amukan orang-orang Melayu dan sempat melarikan diri sambil memijak mayat-mayat orang-orang Cina sebelum merancang pelbagai plan untuk membuat 'counter attack'.

AMUK

Orang-orang Melayu adalah satu bangsa yang suka MEMENDAM RASA.Sikap mereka misteri dan pendiam.Mereka tidak suka mencetuskan kekacauan serta-merta jika mereka diganggu,diprovok atau diusik sensitiviti mereka.TETAPI MEREKA AKAN MEMENDAM PERASAAN DEMI PERASAAN DENDAM MEREKA sehingga ke tahap kritikal dan 'psycho'.Apabila sampai satu tahap,ALTER AMUK mereka akan meletus.Inilah yang cuba dihindarkan setiap penjajah mereka.Dari mana perkataan 'amok' dalam bahasa Inggeris diambil?Lihat,bahasa Inggeris terpaksa meminjam perkataan 'amuk' dari bahasa Melayu untuk menerangkan fenomena ini disebabkan mereka tidak mempunyai konotasi yang tepat dari bahasa mereka untuk menjelaskan jenis psikologi ini.

Alter amuk adalah seolah-olah ekslusif untuk bangsa Melayu walaupun semua manusia turut mengamuk jika berada pada tahap tertentu.JIka kita lihat di Barat,sudah menjadi trend para pelajar yang dibuli atau menghadapi tekanan perasaan yang teruk untuk memikul senjata menembak secara rambang ke arah pelajar-pelajar lain.Tetapi setiap orang Melayu tulen amnya menyimpan alter berbahaya ini.Istimewanya,mereka pandai mengawal dan menggunakannya.Jika tidak,sudah tentu tidak ada seorang pun Cina atau India rasis dan kauvinis dapat hidup di bumi mereka.

JIKA KAUM-KAUM LAIN PANDAI MENGHORMATI BUDAYA DAN AGAMA MEREKA,TIDAK MENJADI MASALAH BUAT ORANG-ORANG MELAYU UNTUK TURUT MENYAMBUT MEREKA DENGAN SENYUMAN DAN MENGHORMATI MEREKA KEMBALI.

Ingat,orang-orang Melayu sukakan diplomasi dari kekerasan.Inilah salah satu hasil kesimpulan Francis Light,Stamford Raffles atau Frank Swettenham dari pengalaman mereka di Tanah Melayu.

Kongsi-kongsi gelap semakin popular di kalangan orang-orang Cina di Tanah Melayu.Pertamanya,majoriti orang-orang Cina yang dibawa ke Tanah Melayu terdiri dan rakyat bawahan yang miskin dan melarat,jadi kongsi gelaplah harapan mereka untuk mengadu segala masalah kehidupan mereka ketika di perantauan.

Mereka dapat berkongsi suka duka bersama dan masalah yang sama di dalam kongsi-kongsi gelap ini.Keduanya,siapa yang menjadi ejen British di China bagi urusan membekalkan orang-orang Cina ke Nusantara (perlu diingat di tempat-tempat lain di Kepulauan Melayu contohnya di Indonesia juga menghadapi keadaan yang sama),khasnya di Tanah Melayu?

Mereka adalah juga KONGSI-KONGSI GELAP INI.Merekalah ejen-ejen yang bekerja mengumpulkan orang-orang Cina dari wilayah-wilayah miskin yang tidak mempunyai harapan terhadap tanahair mereka yang penuh kekacauan dan pemberontakan untuk disumbat ke dalam tongkang-tongkang ke syurga perdagangan di Singapura dan Tanah Melayu.

Semua ini berjalan lancar lebih-lebih lagi selepas kerajaan China terpaksa menandatangani perjanjian dengan pihak British untuk membenarkan Illuiminati Inggeris 'menculik' rakyat China untuk memecahkan komposisi kaum di Tanah Melayu dan menubuhkan pangkalan Yahudi di Singapura.

Rakyat China miskin yang 'innocent' tidak mengetahui apa-apa perancangan Yahudi dan Kristian Zionis ke atas mereka.Orang-orang Cina yang paling malang adalah yang terlibat dalam tragedi 13 Mei,menjadi korban mudah Illuminati dan Zionis,mati dalam keadaan keliru dan menyedihkan.Juga para pegawai istana serta maharaja mereka yang telah lama menghidu taktik Barat,juga tidak bersalah dalam hal ini malah mereka juga menjadi korban para penyembah syaitan Illuminati.

Budaya-budaya komunism ini juga cuba di selitkan dalam perjuangan tentera fisabilillah. Tentanglah komunism ini dari menular dalam perjuangan kita! Jangan berpecah belah kembalilah ke pangkal jalan... ke jalan putih yang sebenar. Duit adalah dewa yang digunakan dalam kongsi gelap, kenapa perlu ikut budaya komunis cina sedangkan kita lebih hebat dari mereka?

Perjuangan kita kerana Allah bukan kerana Duit.
 

45 comments:

  1. British dan Thai membunoh kesemua Raja-Raja Melayu yg asal dan sebenar. Mereka melantik Raja-Raja Melayu yg baru yg menjadi talibarut mereka sehingga ke hari ini.

    ReplyDelete
  2. Raja-Raja Melayu kita yg ada pada hari ini adalah para ajen illuminati.

    ReplyDelete
  3. Harap para pembaca boleh cuba mencari senaskah buku yang berjudul Rostchild yahudi berkepecayaan dajjal keluaran ibnuyaacob

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Perdana menteri kamu adalah ahli kehormat freemason...sila cari teks ucapannya ketika mengumumkan niatnya utk bertanding jawatan presidan umno pada tahun 2009...

    ReplyDelete
  6. Yes aku sampai sini aku nak mulakan penyiasatan ttg ape tuu freemason,ilumination,rostchhild n ape lagi ntah neil armsteen (fb) sebut , mmg berguna betol fb dia tuu , dpt byk ilmu baru ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cari buku bertajuk 'sejarah pemikiran' tulisa Dr Sulaiman Nordin

      Delete
    2. Sama saya pun tengok fb neil armsteen tu..lepas tau buat research😂

      Delete
    3. Sama saya pun tengok fb neil armsteen tu..lepas tau buat research😂

      Delete
  7. Yes aku sampai sini aku nak mulakan penyiasatan ttg ape tuu freemason,ilumination,rostchhild n ape lagi ntah neil armsteen (fb) sebut , mmg berguna betol fb dia tuu , dpt byk ilmu baru ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  8. Dari xminat sejarah terus brtukar haha nize info

    ReplyDelete
  9. BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
    SAMBUTLAH UNDANGAN PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Dengan memohon Ijin Mu Ya Allah Engkaulah Pemilik Asmaul Husna, Ya Dzulzalalil Matien kami memohon dengan namaMu yang Agung
    Pemilik Tentara langit dan Bumi perkenankanlah kami menggunakan seluruh Anasir Alam untuk kami gunakan sebagai Tentara Islam untuk Menghancurkan seluruh Kekuatan kekufuran, kemusyrikan dan kemunafiqan yang sudah merajalela di muka bumi ini hingga Dien Islam saja yang berdaulat , tegak perkasa dan hanya engkau saja Ya Allah yang berhak disembah !

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah!

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
    para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    email : seleksidim@yandex.com

    Dipublikasikan
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    ReplyDelete
  10. DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
    DISELURUH DUNIA
    Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
    2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
    3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
    4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
    5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
    6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
    7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
    8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
    9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

    "Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.

    Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
    Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
    maka tidak ada permusuhan (lagi),
    kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    ReplyDelete
  11. HELLO VIEWER ANDA ADA, INI ADALAH PELUANG UNTUK SERTAI Illuminati CULT

    SELAMAT DATANG KE THE GREAT BROTHERHOOD Illuminati KINGDOM, DI MANA ANDA DIDAPATI SEMUA JENIS KEBAHAGIAAN berkat JOY IN LIFE. Adakah anda bosan dengan jenis kehidupan anda tinggal hari ini anda ingin kehidupan anda untuk menjadi berubah sama sekali, dan untuk anda untuk memenuhi impian anda, maka anda mempunyai peluang untuk menyertai sekarang supaya kisah hidup anda, kami akan berubah serta-merta adalah seorang yang kekurangan dan anda mahu untuk menjadi kaya dalam kehidupan, seperti orang lain atau anda mahu menjadi terkenal dalam kehidupan, adakah anda seorang graduan mencari pekerjaan. anda perlu menyertai sekarang. atau seorang lelaki perniagaan atau perempuan atau bintang yang mahu menjadi terkenal dan berkuasa, anda tidak perlu membazirkan masa anda, yang anda mengalami dalam kehidupan, membuat fikiran anda dan menyertai kerajaan Illuminati untuk menjadi seorang lelaki yang kaya atau perempuan dan juga untuk menjadi terkenal dan berkuasa dalam kehidupan dan email kami di roseholytemple@gmail.com) atau roseholytemple@gmail.com atau hubungi: mrs meningkat (whatsapp har pada 2348148023881) atau hubungi 09056535308 terima kasih

    ReplyDelete
  12. Apabila sebuah Negara istiharkan ISLAM agama rasmi bermaksud tiada sempadan halangan bagi bangsa lain untuk tinggal,mencari nafkah semua WAJIB patuh SYARIAT ISLAM.Manusia menjadi BEBAS tiada sempadan tiada isu bangsa dan keturunan.Alangkah indahnya ISLAM tiada isu dikriminasi kaum sebab berpegang pada SATU HUKUM yang MUTLAK.Kita sekarang terkonkong dengan peraturan dan percaturan ciptaan MANUSIA yang amat-amat lemah.

    ReplyDelete
  13. Apabila sebuah Negara istiharkan ISLAM agama rasmi bermaksud tiada sempadan halangan bagi bangsa lain untuk tinggal,mencari nafkah semua WAJIB patuh SYARIAT ISLAM.Manusia menjadi BEBAS tiada sempadan tiada isu bangsa dan keturunan.Alangkah indahnya ISLAM tiada isu dikriminasi kaum sebab berpegang pada SATU HUKUM yang MUTLAK.Kita sekarang terkonkong dengan peraturan dan percaturan ciptaan MANUSIA yang amat-amat lemah.

    ReplyDelete
  14. "SELAMAT DATANG KE BROTHERHOOD BESAR ILLUMINATI .. Adakah anda seorang lelaki perniagaan,
    ahli politik, pemuzik, pelajar dan anda ingin menjadi kaya, berkuasa dan menjadi
    terkenal dalam kehidupan. Anda boleh mencapai impian anda dengan menjadi ahli keluarga yang hebat. Dengan ini semua impian dan hasrat hati anda dapat sepenuhnya dicapai, jika anda benar-benar ingin menjadi ahli ILLUMINATI BESAR ini kemudian E-mel: agentpatrick5@gmail.com Atau WhatsApp On: +2348055329159 untuk permulaan segera online, Nota ahli serius Apple.

    ReplyDelete
  15. Blog ni yang saya tengah cari. Haish ...menyemak je lah agent si mata satu ni...macam tahu tahu je ada blog dedahkan gerakan mereka kat Malaysia.

    ReplyDelete
  16. cilake puny yhudizionis,,,,,dlu kni dn slameny sntiase memusuhi Islam,,,,, mampus la kalian tk lame lgi,,,,,

    ReplyDelete
  17. memang la dh ujung2 ni yahudi nmpakny seolah2 superman,,,,,tp ykin la smueny tu hanyelh seolah2 fatamorgana je,,,,,, akn lenyap trus satu mase yg dh d tntuknNYA nnt,,,,,

    ReplyDelete
  18. Hahahaha..cakap besar,secret society ni la yang sebenarnya selamatkan melayu dari sembah tuhan matahari jepun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikiki bodoh punya statement Nature Love la konon2 nya...dia ni kalau tak barua mgkn agent kot..ko ingat Melayu ni semuanya bodoh..agak2 la kalau nk mengenakan orang..cuba selak kain ko tu hitam tak calournya..statement ni tersangat sesuai dgn orang yg terencat akal macam ko..kikikikiki

      Delete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Kamu tau apa itu perang dan jihad? Tau bezakan? Jihad tidak semestinya perang..berjihadlah dijalan allah kerana allah adalah kebenaran..kenapa allah sebut didalam surah2nya ada jihad dan perang? Jihad adalah umum..dan perang adalah khusus iaitu berperang dengan mengangkat senjata..padahal jihad adalah perjuangan membawa syariat islam kena faham jangan jahil agama dan tunggang agama..nabi juga ada bersabda akan ada golongan pemuda diakhir zaman yang pandai membaca al quran tetapi tidak memahaminya...dan ada diakhir zaman pemuda2 yang membaca al quran hanya sampai di kerongkong/tekak nya sahaja..bererti cuma copy paste ayat dr al quran..dan org2 mcmtu jelas pada teguran rasullullah adalah pembantu dajjal..kerana kejahilannya menyebabkan kekeliruan umat..sehingga memecah belahkan...wajib bagi muslim berjihad tp tidak berperang...kerana jihad lebih penting dari perang...jihad banyak jalurnya seperti berbakti pada ibu bapa,membantu orang miskin,menyebarkan syariat islam..sebagai contoh zakat adalah wajib kerana ia adalah jihad..membantu orang2 miskin dan anak yatim....jangan jadi orang yang seperti lilin..dengar pada para ulama sahaja..kalau ulama dunia kata angkat senjata baru kita angkat...orang2 mcm inilah sllunya merosakkan islam...buta tuli...tak salah berperang tapi perang dijalan allah yang allah perintahkan..perang jika diperangi, perang dijalan allah dan jangan melampaui batas kerana allah benci kepada mereka yang melampaui batas..perang secara adil..seperti perumpamaan yang allah firman kan..miskin dengan yang miskin..wanita dengan wanita lelaki dengan lelaki...islam itu adalah sabar kalau tiada sabar dalam dirimu maka yakinkah kamu islam? Dengan sabar sahaja kita peroleh separuh dari keimanan..dan keimanan adalah kemuliaan disisi allah bererti bersabar juga beroleh kemuliaan disisi allah..seperti apa yang rasullullah sampaikan pada khutbah terakhir baginda pada hari jumaat...

    ReplyDelete
  21. Hei nama saya adalah Jessie Aatiya saya dari Asia, saya di sini untuk bersaksi bagaimana saya menjadi pelakon Super di seluruh dunia, dengan perintah Freemasonry, saya sangat mencari bantuan, apabila seorang kawan saya yang merupakan pelakon yang paling popular di Singapura , memberitahu saya tentang perhimpunan Freemasonry, selepas tahun penentuan menjadi salah satu daripada 10 pelakon Top di seluruh dunia, akhirnya saya mendapat dihubungi dengan bantuan Lord Davis, kini saya gembira dengan apa sahaja yang saya lakukan dalam kehidupan hari ini, selepas saya telah mendaftar penuh , Saya menyertai perhimpunan, saya menerima jumlah €50,000,000 sebagai manfaat saya dan gaji bulanan saya, yang €800,000 juga saya diberi dilindungi, kemasyhuran, pengaruh kuasa e. t. c, satu perkara yang saya mahu untuk membetulkan adalah bahawa, Freemasonry tidak melakukan pengorbanan manusia atau menyakiti sesiapa , jika anda baru sahaja dimulakan mereka akan memberikan anda benih kekayaan dan memberkati anda dengan kebijaksanaan, kuasa, pengaruh e. t. c anda perlu berjaya. Satu lagi perkara adalah bahawa masyarakat mempunyai berkat khas untuk ahli politik, pemain bola sepak, dan bintang Super. Sebagai ahli Freemasonry adalah keputusan peribadi, masyarakat tidak memaksa atau mohon orang untuk menyertai mereka. Saya menyertai kerana saya mahu mencapai impian dan matlamat saya dalam kehidupan, tiada siapa yang memaksa saya, dan saya sangat gembira untuk menjadi ahli hari ini kerana mereka telah menyumbang banyak kepada kehidupan saya dengan membuat saya salah satu pelakon yang popular di dunia. Jika anda berminat untuk menyertai Freemasonry ibu pejabat kenalan melalui e-mel: unitednationalmasons@protonmail.ch atau WhatsApp European Union, +31687718900 untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk menyertai perhimpunan.

    ReplyDelete
  22. Apa nak diharapkan.......negara sekular.
    tunggu sajalah bumi Malaysia ini tenggelam.

    ReplyDelete
  23. Bagaimana pula dengan penjajahan jepun di tanah melayu? Adakah ada kaitannya juga dengan illuminati..sbb lepas malaysia ditawan selama 44hari (klu x silap) kesan tidak begitu mendalam spt peninggalan british.. mohon pencerahan bagi yg arif. Terima kasih.😊

    ReplyDelete
  24. Tunggu lah kebangkitan islam nanti

    ReplyDelete
  25. Salam dari pesanan pencerahan yang hebat untuk negara bersatu dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai persekutuan Orang-orang Tercerahkan di mana anda dapat memperoleh kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG DENGAN CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan berunding dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254

    ReplyDelete
  26. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang-orang yang ingin menyertai penerangan hebat, mengenai bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminati yang hebat. Namanya Mr Felix. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama lebih kurang 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, merosot secara kewangan selama bertahun-tahun. Tetapi suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya menjumpai jawatan ahli Illuminati Besar, Encik Felix, dengan mengatakan bahawa anda boleh terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya diinisiasi ke dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi hadiah wang tunai $ 1,000,000 Dolar AS setelah dimulakan. Dengan pertolongan Mr Felix. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati yang lengkap. Sekiranya anda pernah gagal dalam penipu sebelum ini, atau ini adalah kali pertama anda mencari seseorang untuk membantu anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda ialah mencuba Mr Felix. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: felixmorganilluminati@gmail.com atau WhatsApp +1 347 786 5230.

    ReplyDelete
  27. Salam dari susunan pencerahan yang hebat kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan komuniti orang-orang yang tercerahkan, di mana anda dapat merebut kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat memperoleh kembali kekayaan melihat cahaya dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi anda dengan pelaburan dan peluang hidup ini untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA ANGGOTA BARU MENGHADAPI CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Membeli rumah idaman di negara pilihan anda.
    Perundingan selama sebulan dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254



    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  28. SALAM DARI GRAND MASTER! SEBAGAI ANDA MENJADI AHLI ILLUMINATI BESAR, KAMI SELAMAT MENYAMBUT ANDA. Jadilah sebahagian daripada sesuatu yang menguntungkan dan istimewa (SELAMAT DATANG KE DUNIA ILMU) Adakah anda seorang POLITIK, JURUTERA, DOKTOR, ENTERTAINER, MOD EL, GRADUATE / MAHASISWA, ATAU ANDA MEMILIKI UNTUK MEMPERINGKAT PERNIAGAAN ANDA UNTUK MENJADI MINDA BESAR. Juga relevan untuk mengetahui bahawa untuk menjadi ahli, dan memperoleh jumlah 100,000,000, sebagai gaji keahlian Illuminati bulanan. "PELUANG" Organisasi Illuminati yang hebat menjadikan anda kaya dan beberapa EMAS terkenal di dunia, ia akan mengangkat anda dari akar rumput dan membawa anda ke tahap yang lebih tinggi jika anda sudah lama bercita-cita untuk menjadi dan bersama-sama kita akan memerintah dunia dengan kekuatan Illuminati yang hebat dan hebat, umur panjang dan kemakmuran di bumi ini dengan kehidupan dan kegembiraan yang kekal. Hubungi kami dengan mel rasmi: illuminatieuropeheadquarter@gmail.com atau wahtsapp kami +34632600778.

    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  29. mesej rasmi Illuminati Brotherhood kepada dunia. Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita, artis, ahli politik, paderi, pelajar, pemuzik untuk menjadi kaya, terkenal, berkuasa dan dalam apa jua keadaan anda, sertai kultus persaudaraan Illuminati hari ini dan menjadi kaya dengan serta-merta anda menjadi ahli, dan sejumlah besar wang dan rumah percuma di mana-mana tempat pilihan anda di dunia yang anda mahu tinggal, dan juga memperoleh $ 10 juta untuk memulakan perniagaan.

    FAEDAH UNTUK AHLI BARU MENYERTAI ILLUMINATI.

    1. Hadiah wang tunai $ 100,000,000

    2. Kereta idaman bergaya baharu bernilai $500,000.00

    3. Rumah idaman yang dibeli di negara pilihan anda

    4. Layanan VIP di semua lapangan terbang di dunia


    Jika anda berminat, hubungi wakil sekarang atau hubungi beliau di WhatsApp. +1 (757) 354-3107
    + Anda mesti berumur sekurang-kurangnya 25 tahun untuk menghubungi rakan kongsi kami Jika anda seorang pelajar, E-mel: litisociatyorder2013@gmail.com,

    ReplyDelete
  30. Salam dari Grand Order of Enlightenment kepada United Kingdom dan kepada seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai Brotherhood of the Enlightened di mana anda boleh memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat Cahaya Kekayaan. boleh. Dan kebahagiaan tanpa ada pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $550,000 untuk semua ahli baharu apabila mereka menyertai persaudaraan dan dengan pelaburan ini di rumah pilihan dan lokasi mereka dan untuk menjadikan mereka terkenal dalam kehidupan.

    Menerima faedah untuk ahli baru yang berada dalam cahaya
    1. Ganjaran tunai $550,000.
    2. Kereta Idaman Anggun Baru Berharga $150,000
    3. Rumah idaman yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan berunding dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 personaliti terpenting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi e-mel sebelumnya=illuminatieuropeheadquarter@gmail.com atau whatsapp kami +34602182632

    ReplyDelete
  31. INI MERUPAKAN MESEJ RASMI BERTERUSAN UNTUK DUNIA NOTA : TIADA PENGORBANAN MANUSIA YANG TERLIBAT DAN JUGA ILLUMINATI TIDAK MEMINTA YURAN PENDAFTARAN Anda boleh menghubungi ejen kuil melalui : illuminatitemple5674@gmail.com Adakah anda seorang ahli perniagaan , ahli politik , ahli muzik ? Anda ingin menjadi kaya, terkenal, berkuasa dalam hidup, sertai kultus persaudaraan Illuminati hari ini dan dapatkan jumlah segera yang kaya. $2,000,000 seminggu dan rumah percuma. di mana sahaja anda memilih untuk hidup di dunia ini dan mendapat walaupun $100,000 sebulan sebagai gaji ... Faedah untuk ahli baru yang menjadi ahli Illuminati. 1. Rumah di mana-mana negara pilihan anda . 2. Kereta idaman baharu bernilai $200,000 USD . 3. Peluang untuk bertemu lelaki kaya terbaik di dunia Anda mesti berumur sekurang-kurangnya 20 tahun sebelum anda boleh menghubungi rakan kongsi kami E-mel: illuminatitemple5674@gmail.com
    WhatsApp +17042682532
    Telegram @Illuminatitemple5674

    ReplyDelete