Saturday, March 29, 2014

Tragedi MH370 - Ini Lah Wajah Tangan Ghaib Di Belakang nya



Mari kita keluar dari hujahan biasa dan menjemukan.


Mari kita bual apa yang ramai orang tidak suka bual atau terhad perbualan nya kerana “lack of knowledge” berkenaan hal ini.


Ok kita mula kan dengan gambar ini. 

.
---------------------------.
.
.

Tentu Kita tidak boleh menuduh perkara yang kita tiada bukti nyata, tetapi kita harus memilki kekuatan meneka.

Harus diketahui tanda tangan perbuatan Dajal (signature) ada lah tiada siapa boleh kesan, akan banyak teori ujud, ramai akan jadi suspek. Itu ada lah Signature Dajal.


Antara nya Pembunuhan JF Kennedy dan peristiwa 9/11.


Dalam peristiwa pembunuhan JF Kennedy, ramai menjadi suspek banyak kejadian tuduh menuduh dan sehingga kini masih belum sah siapa yang arah pembunuhan nya secara rasmi.
Maka sah itu lah kerja Dajal/Iluminatti.







Kemudian peristiwa 9/11 sama juga, konon Arab terroris kemudian nya Mossad dan akhir nya masih kabur siapa punya kerja. Itu lah Signature Dajal/Iluminatti





Kesemua 74 orang yang berkait dengan konspirasi pembunuhan JF Kenenedy lenyap satu persatu selepas itu.


Though much of the evidence has been destroyed over the years, and more than 74 people who knew about the conspiracy have been murdered to keep them silent, the evidence that still remains is overwhelming. It was Bush Sr. and all of his Nazi Illuminati buddies in the CIA, together with the help of the Italian Mafia that killed Kennedy”


Nabi Muhamad sendiri belum menemui Dajal tetapi dikisah kan bahawa Dajal ada lah golongan makhluk yang diberi tempuh oleh Allah ta ala.


Hanya 63 tahun sahaja Dajal di pasung. Sebaik sahaja saat kelahiran Nabi Muhamad 2 perkara terjadi, Dajal di pasung dan api besar sembahan Majusi di Rumawi terpadam.


Mereka yang di atas sepeerti Rockefeler dan Rosthchild bukan lah Dajal tetapi ada lah anggota utama Iluminatti yang berkepala kan Dajal.


Mereka ada agenda tersendiri yang sudah pun di ketahui sebaik sahaja risalah tersulit mereka terbongkar apabila pembawa surat mereka di panah petir.


Apa kaitan MH370 dengan kisah Dajal? MH370 hanya lah “mangsa” . Bukan MH370 yang di”target” tetapi apa yang ada didalam kandungan nya , otak otak saintis dan juga hasil kerja mereka.

Ingat lah sebelum muncul Dajal yang mana persiapan menyambut nya sedang rancak di laksana kan oleh kuncu nya , bumi harus dikurang kan jumlah penduduk nya jika boleh sebanyak 500 juta sahaja. Jumlah yang manageble.

Ini akan di jaya kan dengan penciptaan perang dunia ke3.

Jumlah sedikit yang boleh di control pada perkiraan Dajal ada lah untuk berhadapan dengan Nabi Isa.dan pengikut nya.

Jika ikut risalah Yahudi ia tidak lama lagi dalam jangkaan 30-50 tahun sahaja. Apa pun Wallahhualam.

Semua orang boleh berteori asalkan ada "backup note" nya.

Seuma orang juga boleh menafi, tetapi harus ada "back up" note  juga untuk menafikan.

Negara Jiran juga tahu tetapi terpaksa berlakon kerana takut kepada kekuatan kuasa yang merencana kan nya.

http://thechulan.blogspot.com/2013/12/bila-jet-pejuang-malaysia-berlepas-saje.html

"Semenjak Adam di ciptakan sampai berdiri nya kiamat tidak ada hal yang lebih besar dari fitnah Dajal"
(Dari Riwayat Muslim)

"Seandainya dia (Dajal) keluar sedangkan aku berada dikalangan kamu, maka aku lah yang akan berhadapan dengan nya bagi mewakili setiap umat Islam, dan jika dia kelua selepas kematian ku, maka setiap kamu ada lah penyelamat bagi diri sendiri (bagi melawan nya) dan Allah ada lah penolong kamu sekelian"
(Riwayat dari Ibnu Majah dan Ibnu Khuzaimah dari Ummamh)

teruskan membaca di sini...

No comments:

Post a Comment