Monday, May 6, 2013

DAP dan PAP Tetap Adik Beradik




DAP dan PAP Tetap Adik Beradik-Hanya Melayu Mudah lupa.

Walaupun diugut oleh Cina rasist di Malaysia ini, Tun Dr Mahathir Mohgamad tetap juga dengan pendiriannya menerangkan kepada rakyat Malaysia agar terus menolak DAP didalam PRU13 pada kali ini. Sikap hipokrit dan rasis DAP telah ditunjukkan secara jelasa di Pulau pinang dan didal;am pemilihan DAP baru baru ini.

Sikap rasis DAP sejak dari dulu lagi tidak pernah mahu berkerjasama dengan kaum yang lain dalam perlbagai isu dan aktiviti. Mereka lebih suka meminggirkan kaum lain dan membela kaum mereka walaupun ternyata perbuatan mereka itu salah.

DAP dan PAP Singapura – kedua-dua parti ini diterajui oleh Cina yang terang-terangan bersifat ‘cauvinis’ dan rasis serta langsung tidak menghormati orang Melayu apatah lagi untuk mereka membela dan mementingkan Islam ibarat “Jauh panggang dari api”.

DAP berfikiran PAP sama-sama cuba menentang PAS untuk membangunkan Negara Islam. Yang ketaranya, PKR turut mempersetujui pendirian dan perjuangan DAP-PAP.

Lim Kit Siang beria-ian untuk menang di parlimen Gelang Patah demi meneruskan perjuangan PAP terutamanya Cina. Admin berharap agar pemilih berdaftar Melayu-Islam (34.27% pengundi Melayu daripada 104,864)untuk sama-sama bertekad untuk Tidak Menyokong calon DAP sebaliknya demi kepentingan Melayu-Islam, berilah undi kepada calon BN sempena PRU13 ini.

Utamakanlah kepentingan Melayu dan Islam daripada memberi undi kepada calon kafir semoga tindakan pengundi Melayu dipelihara dan diberkati Allah SWT. Insya’Allah. Politik dunia hanya sementara, akhirat jua yang akan kekal selamanya…..hidup dan mati kita biarlah bersama Islam

DAP adalah pemangkin kepada PAP yang dulunya pernah melaungkan slogan “Malaysian Malaysia” – menghapuskan hak istimewa bumiputra dan Melayu, menentang Dasar Ekonomi Baru, menegakkan Sekolah Jenis Kebangsaan Cina dan adakalanya agak “biadap” kepada Ketua Agama Negeri (Raja dan Yang Dipertua Negeri)..


UNDILAH BARISAN NASIONAL.
-Tok Guru.



ANTI Semua Salah UMNO - ASSU

No comments:

Post a Comment