Tuesday, May 7, 2013

Rasis Cina Malaysia sedang merancang revolusi sementara Melayu bertelagah sesama sendiri! Nasib engkau lah Labu!!!

 

 

Rasis Cina Malaysia sedang merancang revolusi sementara Melayu bertelagah sesama sendiri! Nasib engkau lah Labu!!!

Melayu seMalaysia ...! Apa sebabnya saya kata begitu? Iya lah! Melayu bertelagah sesama sendiri manakala populasi yang berasal dari imigran Cina di Malaysia sedang membuat perancangan untuk menguasai bumi Tanah Melayu ini melalui proses demokrasi pilihanraya!

Kita tengok sahaja betapa Perdana Menteri Malaysia ke 6 ini, Dato Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak ,,,,, dengan kaum Cina Malaysia walaupun beliau telah memberikan mereka berbilion ringgit didalam bentuk bantuan pendidikan untuk membina sekolah2 vernakular Cina didalam Semenanjung Tanah Melayu ini dan pelbagai macam bantuan lagi yang Melayu sendiri tak dapat nikmati!

Namun keputusan PRU13 semalam menunjukkan bahawa mereka @ Cina di Malaysia tetap akan mengundi DAP, parti cauvinis Cina yang terang terangan menghina segala apa sahaja yang berkaitan dengan kedaulatan Melayu serta institusi2 Agama Islam dan segala yang bersangkutan dengan jatidiri dan warisan Melayu!

Gambar dibwah ini pula menunjukkan para pelajar Cina Malaysia menterbalikkan Jalur Gemilang sebagai protes terhadap keputusan PRU13 semalam yang berkeputusan BN kembali memerintah Malaysia untuk penggal 2013 ke 2017!

Betapa KURANG AJAR nya mereka ini yang berani memperlekehkan lambang Bendera Kebangsaan negara kita!!! 

Kementerian Dalam Negeri nak buat apa? Buat bodoh? Buat Tak Nampak???


Ini saya dapat dari kiriman rakan Facebook yang memaparkan perancangan DAP untuk menguasai Malaysia melalui proses pilihanraya2 akan datang.

Sedikit demi sedikit mereka menghakis 'ketuanan' Melayu sementara sebahagian besar dari orang orang Melayu sudah mereka pengaruhi untuk 'berkongsi'kuasa politik dengan mereka!

Tetapi cuba kita lihat akan siapakah dia yang memperolehi jumlah besar dari kerusi2 Parlimen didalam apa yang dikatakan sebagai 'Pakatan Rakyat'?

DAP (38) PKR (28) dan PAS (21).

Kerusi Dewan Undangan Negeri pulak :
DAP (95) PKR (49) dan PAS (85)

BN mendapat 133 Kerusi Parlimen dan 275 Kerusi DUN. Alhamdulillah!

Namun BN telah hilang 7 Kerusi Parlimen dari perolehan didalam PRU12.

Walaupun BN telah mendapatkan kembali Kerajaan Kedah Darul Aman tetapi didalam keadaan kewangan Kerajaan Negeri Kedah yang parah selepas pentadbiran lemah Kerajaan PAS dibawah MB Ustaz Azizan.

MB BN Kedah yang baru Dato Paduka Mukhriz Tun Dr Mahathir menghadapi tugasan besar untuk memulihara kewangan dan ekonomi Negeri Kedah Darul Aman.

Sementara itu jangan kita terlepas pandang akan perkongsian dibawah ini yang mendedahkan perancangan DAP untuk merampas kuasa dan kedudukan orang orang Melayu di MALAYSIA melalui proses pilihanraya!
*******************************************************************************
Berikut pula adalah terjemahan komen didalam Bahasa Cina : https://www.facebook.com/dennis.tan.9047




Chew Foo Mak
if you vote BN n BN still retains GOV in GE13
1) Don't complain when u get ur AES summons next month.. Just shut up n pay
2) Don't complain if u or ur loved ones get robbed or fall victims to snatch theft. Tell urself u deserve it..
3) Don't complain if u get stopped at the airport n not allowed to go on a holiday, all because your PTPTN loan is not paid promptly.. U asked for it
4) Don't complain if the prices of car, house n household items go up, jus zip up n live like a beggar with the BR1M- few hundred RM once every 55 years you will received.
5) Don't complain if ur an indian n ur called a Paria or keling. Or you are told to Balik Cina. U deserved to be treated like tat..
6) Don't complain to anyone if ur child didnt get a scholorship even though he/she got all A's.. U made sure it happened when you voted fr BN
7) Don't complain if Rosmah wore a Diamond ring or watever n u wore a silver chain. U let her n the BN do as they please
8) Don't complain if u hv frens or relatives dying in lokaps.. U were a cause of it when you voted for BN
9) Don't complain if politicians u know make billions n get away with it.. U gv them the opportunity..

10) Lastly after our country is ridden with debt n bankruptcy don't complain if ur daughters or granddaughters are sent to other countries as maids
----------------------------------------------------


Kerajaan BN tidak boleh membiarkan mereka ini begitu saja!

Karpal Singh dan Lim Kit Siang mengancam untuk mengheret Tun Dr Mahathir ke mahkamah sekiranya mereka menang semalam.

Najib dah menang sekarang! Berani ke berbuat serupa kepada 2 dajjal ini?

Sebagai seorang blogger, ini sahaja dapat saya lakukan untuk membuka mata pihak berkuasa. Terpulanglah kepada Kerajaan BN Malaysia samada untuk bertindak atau tidak? 

Jangan menangis tak berlagu nanti bila anda ditumpaskan cara halus oleh puak cauvinis dan rasis DAP ini didalam PRU14 nanti!!!

 Oh Ya! Singgah sekejap disini untuk membaca risalah DAP yang telah diterjemahkan oleh blogger ini kedalam Bahasa...Melayu!

No comments:

Post a Comment